آزمون جامع دامپزشکی

تاریخ دقیق همین یکی دو روز پیش مشخص شد، قرار بر این شد که چهاردهم شهریورماه آزمون جامع علوم پایه دامپزشکی برگزار بشه.

خیلی وقته که از خودم خبر پر سر و صدایی نشنیدم،به همین دلیل این آزمون برام خیلی اهمیت داره.بخش عمده ای از هویتم رو تا شهریور ماه به این آزمون گره می زنم.

اتفاقا مطلب جالبی امروز صبح خوندم که یکی از خانم های دانشگاه خودمون،اون هم توی آزمون شهریور ماه و اتفاقا ایشون هم ورودی نودوچهار، نفر اول کشوری آزمون علوم پایه پزشکی شدند.

با چهل روز مطالعه و اون هم روزی هشت ساعت!

من با احتساب امروز،نه روزهم اضافه دارم...

ولی یه تفاوت بین من و این خانم دکتر وجود داره،اینکه گفته بودن هر ترم درسشونو همون موقع خودش می خوندن ولی من مخصوصا توی این چندترم اخیر درگیر کار و مسائل مختلف بودم و خیلی از مطالبی که حالا دارم می خونم برام تازگی داره...که البته خودش باعث میشه مطالب تو ذهنم تر و تازه بمونه :)

این روزها خوش شانسی دیگه ی من همخونگی با عرشیاست که کنکور داره و هر روز راس ساعت چهار و نیم صبح از خواب بیدار می شه و شروع به خوندن می کنه.همین که پا به پای همچین فردی مطالعه می کنم برام لذت بخشه.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پی نوشت:پایان شهریور ماه هست،آزمون رو دو هفته پیش دادم.حین خوندن برای آزمون اتفاق های عجیبی افتاد که هرکدوم می تونست یه دلیل خیلی بزرگ برای بی تمرکزی من باشه.اما مقاومت کردم.نسبت به تمام آزمون هایی که تا به حال دادم ، این اولین آزمونی بود که از مطالعه ی خودم راضی هستم.پر از سورپرایز بود این چندماه اما با نتیجه ای قبول شدم که از خودم راضی ام.هنوز جواب های نهایی نیومده ولی با کلید اولیه قبولم.